Harman Kardon SB 30 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon SB 30 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

DeKronos 02-07-2013
Geschreven voor: Harman Kardon SB 30 zwart

Wij hebben deze soundbar nu twee maanden in huis en zijn niet tevreden. Het geluid op zich is prima voor gewone TV-uitzendingen en het afspelen van dvd's. Muziek via de soundbar klinkt niet echt goed!

Vanaf het eerste moment ervaren wij een aantal problemen. Bij gesprekken op TV maakt de subwoofer vaak een irritant hard ploppend geluid, af en toe best schrikken. Tevens valt het geluid tijdens gesprekken op TV vaak weg, om vervolgens weer langzaam op te komen, waardoor je de helft mist. Bij het bekijken van programma's via de HD-recorder doet de soundbar raar met het volume, na een pauze of na doorspoelen is het geluid een stuk zachter dan daarvoor.

Uiteindelijk zijn wij niet tevreden over deze soundbar, de kosten zijn 800 euro en de kwaliteit laat zeer te wensen over! Hadden wij dit van te voren geweten, dan hadden wij iets anders gekocht!